Doprava a platba | Jak nakupovat | Reklamace | Vrácení zboží | Přání a stížnosti | 0% DPH
Jak nakupovat na stránkách eshopu LITEP4X4
1. Vyberte si zboží
2. Vložte zboží do košíku
"DO KOŠÍKU", čímž se dostanete na stránku košíku. Pokud chcete přidat do košíku ještě nějaký další výrobek, stisknete nyní tlačítko "POKRAČOVAT V NÁKUPU". Na stránku košíku se poté opět dostanete vždy kliknutím na odkaz "Zobrazit košík" v pravém horním rohu obrazovky. Na této stránce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu jako je způsob platby a dopravy.
3. Odešlete objednávku
4. Doprava a metodika plateb
Metodika plateb: V současné době nabízíme téměř všechny platební možnosti, tj. platbu dobírkou při převzetí zboží, platbu předem převodem na náš účet, platbu při osobním odběru zboží, více viz. obchodní podmínky pro e-shop www.litep4x4.cz.
Ceny dopravy pro Českou republiku:
Osobní odběr
LITEP4x4, Tučapy 118, 76901 Holešov, telefon: +420 603716996, +420 603182548, e-mail: info@litep4x4.cz
Česká pošta do 24 hodin - Balík Do ruky
Pozor: Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.
dopravné za 1 balík při platbě předem - 99,-Kč vč. DPH
dopravné + doběrečné při platbě při dodání - 129,-Kč vč. DPH
Ceny jsou za jeden balík - váha do 30kg, maximální rozměry - žádný z jeho rozměrů nesmí přesahovat 240 cm. Součet délky, šířky a výšky zásilky pravidelných tvarů nesmí být větší než 300 cm.
U nadměrných zásilek bude stanovena individuální cena.
Sledování trasy zásilky (http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php)
Zásilková společnost DPD Express
Zboží je doručováno v pracovní dny 9:00 - 18:00.
dopravné za 1 balík při platbě předem - 119,-Kč vč. DPH
dopravné + doběrečné při platbě při dodání - 149,-Kč vč. DPH
Ceny jsou za jeden balík - váha do 50kg, maximální rozměry - žádný z jeho rozměrů nesmí přesahovat 175 cm. Součet délky, šířky a výšky zásilky pravidelných tvarů nesmí být větší než 300 cm.
Sledování trasy zásilky (http://www.dpd.com/tracking_cz/(lang)/cz)
Ceny dopravy pro Slovenskou republiku:
Zásilková společnost DPD do 24 hodin
Přepravní společnost DPD doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celém Slovensku. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení o odeslání balíku. Potvrzení Vám přijde na mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 12:00.
Zboží je doručováno v pracovní dny 9:00 - 18:00.
dopravné za 1 balík při platbě předem - 7,73 EUR vč. DPH
dopravné + doběrečné při platbě při dodání - 9,35 EUR vč. DPH
Ceny jsou za jeden balík - váha do 31,5kg, maximální rozměry - žádný z jeho rozměrů nesmí přesahovat 175 cm. Součet délky, šířky a výšky zásilky pravidelných tvarů nesmí být větší než 300 cm.
Sledování trasy zásilky (http://www.dpd.com/tracking_cz/(lang)/sk)
Reklamační řád
I. Všeobecná ustanovení
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen VOP) ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost.
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.
V případě uplatnění servisu v rámci zakoupené či smluvené služby se tento servisní zásah řídí výhradně podmínkami dané služby.
II. Záruka za jakost
1. Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění
Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeném na dokladu o zakoupení či na záručním listě.
Lhůta je:
- u nového (včetně rozbaleného) zboží 24 měsíců;
- u zboží použitého 6 měsíců (použitým zbožím se rozumí takto označené zboží, které je použité či servisované bez vady).
V případě vyřízení reklamace formou výměny zboží neběží nová lhůta, rozhodující je lhůta začínající běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
2. Jakost při převzetí
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
věc má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
- věc se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.
- věc je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí kupujícím, pokud prodejce neprokáže opak.
III. Záruční podmínky
Kupující při osobním převzetí od prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.
Kupující při převzetí od přepravce řádně a pečlivě zkontroluje stav zásilky (zejména počet balíků, neporušenost firemní pásky s logem, neporušenost či poškození obalu) podle přepravního listu.
Kupující dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboží, zejména že balení obsahuje vše, co obsahovat má.
Veškeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující může převzetí zásilky odmítnout. Dále prodávající v případě převzetí od přepravce doporučuje přiložit fotodokumentaci poškození a obalu.
Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
2. Uplatnění reklamace
Kupující může reklamaci uplatnit osobně na provozovně prodávajícího, a to na adrese LITEP4X4, Tučapy 118, 769 01 Holešov.
Dále je možné reklamaci zboží odeslat na adresu provozovny prodávajícího: LITEP4X4, Tučapy 118, 769 01 Holešov
Zásilka musí obsahovat:
- reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství).
- kopii dokladu o zakoupení či jiným vhodným způsobem doložit záruku zboží
- REKLAMAČNÍ PROTOKOL s podrobným popisem závady, VIN vozidla, potvrzením servisu, který prováděl montáž dílu a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (jméno, adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.
- k elektronickým dílům nutno doložit výpis o nefunkčnosti dílu z diagnostiky
Taktéž prodávající doporučuje zvolit si požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, dobropis) a uvést ho v reklamačním formuláři.
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně po přijetí reklamace, v případě osobního uplatnění je předáno ihned.
Kupující si je vědom, že nedodá-li reklamované zboží včetně veškerého obdrženého příslušenství, pak v případě odstoupení kupujícího od smlouvy bude kupujícímu vrácena kupní cena ponížena o cenu nedodaného příslušenství.
3. Výluky
Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):
- mechanickým poškozením zboží,
- elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
- neodbornou montáží, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
- poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
- provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
- zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
- poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí,
- použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, provozních kapalin, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití.
Tato omezení neplatí, pokud byly vlastnosti zboží, jež jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami, kupujícím a prodávajícím výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně je lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu užití zboží.
4. Testování závady
Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři).
Bude-li reklamace zamítnuta a v případě, že kupující souhlasí s placenou opravou, bude oprava účtována dle aktuálního platného ceníku daného autorizovaného servisu.
Kupující tímto bere na vědomí, že prodávající neprovádí placené opravy, pouze je zprostředkovává u autorizovaných servisů, případně zajišťuje s nimi komunikaci, dopravu apod. Prodávající nenese odpovědnost za provedení opravy.
Před provedením placené opravy bude kupující informován o ceně opravy, jejím rozsahu a době nutné k jejímu provedení. K provedení placené opravy lze přistoupit jen po výslovném souhlasu kupujícího (resp. na základě uzavřené servisní smlouvy) učiněném po informování dle předchozí věty.
Bude-li reklamace zamítnuta, bere kupující na vědomí, že je prodávající oprávněn přefakturovat kupujícímu náklady autorizovaného servisu (výrobce) za diagnostiku vady a dopravu dle ceníku daného autorizovaného servisu (výrobce).
5. Odmítnutí přijetí do reklamace
Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení. V případě reklamace zařízení s nádrží na palivo, musí být v okamžiku převzetí do reklamace nádrž prázdná.
IV. Vyřízení reklamace
V souladu s ustanovením § 2 odstavec 1, písmeno a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, je spotřebitelem fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Je-li kupující-spotřebitel, prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
Reklamaci včetně odstranění vady prodejce vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí lhůty resp. prodloužené lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
2. Kupující - podnikatel
Je-li kupující-podnikatel, prodávající se zavazuje o reklamaci rozhodnout ve lhůtě 40 dnů ode dne uplatnění reklamace. O tomto rozhodnutí bude kupující podnikatel informován na kontaktní e-mail.
V. Společná ustanovení
Po vyřízení reklamace prodejce upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího.
Po vyřízení uznané reklamace opravou nebo výměnou se prodlužuje záruka zařízení o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od dne následujícího po jejím uplatnění do dne, kdy byl kupující o vyřízení informován.
Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, spojených s uplatněním oprávněné reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné. Zejména se jedná o poštovné na zaslání reklamace. K těmto nákladům nemusí patřit cesta vozem pro uplatnění reklamace a expresní přepravy a další obdobné. O proplacení nákladů je nutné žádat bez zbytečného odkladu nejdéle však do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.
Kupující je povinen zkontrolovat přebírané zboží a jeho soulad s výdejním protokolem reklamace. Kupující dále zkontroluje kompletnost zboží, zejména že balení obsahuje vše, co obsahovat má. K pozdějším námitkám již nebude přihlíženo.
Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění.
Kupující je povinen reklamaci převzít bez zbytečného odkladu do 30 dnů od ode dne kdy byl o jejím vyřízení informován, tato lhůta nemůže uplynout dříve než 60 dnů od podání reklamace.
V případě, že reklamace není převzata kupujícím nejpozději posledním dnem lhůty, bude prodávajícím účtováno po jejím marném uplynutí skladné za uložení zboží ve výši 20,- Kč včetně DPH za každý den prodlení.
Pokud si kupující nevyzvedne zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců ode dne, kdy byl o vyřízení informován, vyhrazuje si prodávající právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.
Při výdeji zboží či proplacení dobropisu v hotovosti po vyřízení reklamace je kupující povinen předložit doklad, na základě kterého byla věc přijata do reklamace a musí prokázat svoji totožnost platným dokladem totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), a to za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházející z trestné činnosti. Bez předložení některého z těchto dokladů může prodávající odmítnout zboží vydat či proplatit dobropis.
VII. Závěrečná ustanovení
Tento Reklamační řád je platný od 1.1. 2015 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.
Vrácení zboží
Podmínky pro vrácení zboží jsou popsané v Obchodních podmínkách, odstavec 5. Odstoupení od kupní smlouvy.
Odkaz na formulář pro vrácení dílu. Doporučujeme do poznámky ve formuláři napsat číslo bankovního účtu pro zaslání částky za vrácený díl.
Přání a stížnosti
Vážení zákazníci, budeme rádi, když nám do jednoduchého formuláře “přání a stížností” sdělíte, jak jste byli spokojení s nabídkou a službama našeho eshopu. Vážíme si názorů našich zákazníků a rádi uvítáme jakýkoliv nápad či podnět pro vylepšení našich služeb.
Také stížnost, přání nebo vzkaz můžete poslat přes tento FORMULÁŘ
Nákup s 0% DPH
Pokud je Vaše společnost registrovaná v EU jako plátce DPH, máte při dodržení několika podmínek možnost nakoupit u nás zboží bez DPH:
České firmy:
Zboží Vám bude doručené z pobočky v Slovenské republice s naším SK IČ DPH (SK2120136491) - 0% DPH podle Oznámení o zákoně č. 268/2015 Z. z., kterým se mění a doplňuje zákon č. 222/2004 Z. z. o dani z přidané hodnoty v znění pozdějších předpisů s účinností od 1.1.2016
Slovenské firmy:
zboží Vám bude doručené z pobočky v České republice s naším CZ DIČ (CZ7559044130) - 0% DPH samozdanenie podľa §11 Zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty
Aby bylo možné Vaši objednávku expedovat s 0% DPH, musí být dodržené tyto podmínky:
Do poznámky v objednávce bylo napsáno heslo "0% DPH"
Vaše registrace má správně vypsané všechny náležitosti (fakturační/dodací adresu, IČO, DIČ)
Vyplnili jste dopravu zboží na adresu Vaší společnosti
- doručovací adresa je shodná s adresou fakturační – nemusíte zasílat žádné další doklady
- doručovací adresa je odlišná od adresy fakturační – pomocí e-mailu pošlete výpis z obchodního registru s uvedením pobočky, kam je požadovaná přeprava.
Zvolili jste osobní odběr na pobočce
- je nutné napřed zaslat e-mailem nebo při převzetí zboží předložit pracovníkovi pobočky výpis z obchodního registru a osvědčení o registraci daní
- pokud zboží nepřebírá jednatel společnosti, je nutné předložit i ověřenou plnou moc
Po ověření všech údajů bude Vaší společnosti povolený nákup s 0% DPH